ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

 

Συνάδελφοι-ισσες, 
σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!
Τα σχολεία κλείνουν αλλά σας καλούμε να μείνουμε όλοι μαζί και για τη διάρκεια του καλοκαιριού και για οποιαδήποτε εξέλιξη και προβληματισμό να τα συζητάμε και να ενημερωνόμαστε από το σωματείο μας. Δεν διστάζουμε να καλέσουμε ο ένας τον άλλον, τα μέλη του ΔΣ για οποιονδήποτε προβληματισμό. Καλό καλοκαίρι σε όλους!!
 
 
 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

Καταδικάζουμε την αυταρχική και αντισυνδικαλιστική συμπεριφορά της Διευθύντριας του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Σμύρνης και εκφράζουμε τη συμπαράσταση μας στην Πρόεδρο του ΣΕΠΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ Καραμπά Σοφία και τον Αντιπρόεδρο του ΣΕΠΕ Μητρομάρα Κώστα