ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Συνάδελφοι-ισσες,
σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!
Τα
σχολεία κλείνουν αλλά σας καλούμε να μείνουμε όλοι μαζί και για τη
διάρκεια του καλοκαιριού και για οποιαδήποτε εξέλιξη και προβληματισμό
να τα συζητάμε και να ενημερωνόμαστε από το σωματείο μας. Δεν διστάζουμε
να καλέσουμε ο ένας τον άλλον, τα μέλη του ΔΣ για οποιονδήποτε
προβληματισμό. Καλό καλοκαίρι σε όλους!!

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου