Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, Η σχολική χρονιά τελείωσε και το Υπουργείο θέλει μέσα σε λίγες μέρες να αποφασίσουμε ποιο βιβλίο θα επιλέξουμε, χωρίς καμία μελέτη, καμία ουσιαστική παιδαγωγική εκτίμηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Τις τελευταίες μέρες συστάθηκε από την ομοσπονδία ένα πρακτικό κατά το οποίο οι σύλλογοι διδασκόντων, καλούνται να επιλέξουν ναι μεν βιβλίο αλλά αποποιούνται οποιαδήποτε παιδαγωγική ευθύνη. Να σημειωθεί ότι το πρώτο πρακτικό που κατατέθηκε, όπου και επισυνάπτεται, ήταν μετά από πρόταση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης και εγκρίθηκε και από την συνεργαζόμενη δικηγόρο της ΔΟΕ, την κ.Τσίπρα. Με ευθύνη των παρατάξεων ΔΗΣΥ, ΔΑΚΕ και ΔΙΚΤΥΟ που για άλλη μια φορά συνεργάστηκαν για να επηρεάσουν το αποτέλεσμα τελικά αποφασίστηκε να σταλεί το πρακτικό με την "αποποίηση ευθύνης". Ας μην κοροϊδευόμαστε. Το πρόβλημα με το πολλαπλό βιβλίο δεν είναι η ευθύνη που θα έχουν οι εκπαιδευτικοί για την επιλογή του, αλλά η κατηγοριοποίησ...